söndag 5 juni 2016

Nystart...

Efter många om och men så har jag och min lilla familj äntligen hamnat helt rätt.

September 2015 flyttade vi till norra Skåne och bor numer i ett hus med jättestor trädgård utanför Lönsboda. Det är helt underbart här med skogen inpå knutarna. Här finns både älg, lodjur, vildsvin och den number riksbekanta vargen Snapphanen. Tack och lov så håller just de djuren sig utanför trädgården men vi såg spår efter dem under morgonpromenaderna i vintras. 

Det har tagit lång tid att landa efter allt stök och bök med flytt och sedan flytt igen, men nu känner jag att det kommer att finnas tid och utrymme att börja skriva så smått igen. Men först måste sidan få ett nytt fräscht tema. :)

Jag önskar alla som har tittat in och läst mina inlägg en härlig sommar och jag hoppas att ni kommer tillbaka när jag börjar skriva nytt!

Ha det så gott, kära vänner!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar