torsdag 23 februari 2012

Nu...

Nu lovar jag att inte ändra grafiken igen på ett tag. Nu är jag nöjd :)

Jag kommer att fortsätta göra bilder för det är så roligt att sitta och leka med alla fina penslar och annat till CS5. Alla bakgrunder, banners, headers och annat lägger jag ut på Nevermore Design så om du tröttnat på din bakgrund eller header och vill ha en mer shabby chic look på din blogg är du välkommen att hoppa dit och ta för dig :) Sidan kommer att uppdateras allt eftersom jag får tid över. Fantastiska bloggare behöver fantastiska bloggar :)

Ett smakprov från Nevermore Design
http://nevermore-design.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. är det du som "tillverkar"? shit, vad duktig du är! blir mäkta imponerad måste jag medge. Wow!

    Keep up the good work!

    BB!

    SvaraRadera
  2. Tack :) Vad roligt att du gillar min design.

    SvaraRadera