fredag 3 februari 2012

Mitt i Livet

Det har varit ganska tungt och jobbigt de senaste två veckorna... Massa små katastrofer som följt varandra. Bland annat så total-kraschade mitt älskade Photoshop 7. Efter två frustrerande dagar gav jag upp och laddade ner prov-versionen av Photoshop CS5. Och nu kan jag använda alla de där fantastiska penslarna som folk har gjort och som man kan ladda ner gratis. Träd, vatten, eld, hår, ansikten, ockulta symboler, blad, blommor... ja allt man kan tänka sig.

... Jag ÄLSKAR Photoshop CS5!

Som stort fan av TV-Serien Supernatural så var jag bara tvungen att göra några nya  bilder på Dean, Sam och Castiel. Bilderna är så kallade Slash och Wincest så om du inte gillar det bör du blunda nu :)





Varför gör jag sådana här bilder är det kanske någon som undrar? Helt enkelt för att jag kan. Och för att det roar mig. Jag och min kära vän och författarkompanjon skriver Supernatural fanfiction tillsammans på The Faery Court. Men jag gör inte bara snuskiga fanbilder utan även web-bakgrunder, banners och sådant. :)

1 kommentar:

  1. Tum! Vad finns det mer att skriva? Jo, att jag är glad att du är nöjd med din nya photoshop!

    SvaraRadera