tisdag 28 februari 2012

Magisk & Ockult Design

Jag är inte bara Häxa utan även designer... :)

Jag skapar smycken, kläder och webgrafik inspirerad av flydda tiders skönhet och elegans. På den nya sidan: Nevermore Design kommer jag att presentera mina projekt.

 Webgrafiken tidigare funnits på en egen blogg men på grund av tidsbrist så kommer bakgrunderna och bilderna att läggas ut här på Modern Häxkraft under lämpliga etiketter. Jag har en hel del webbakgrunder och headers som har häxigt och magiskt tema, just nu håller jag på att få rätt på storlekar och sådant. I första hand kommer grafiken att anpassas efter Blogger men självklart kan man använda den även till wordpress eller e107 eller en helt vanlig HTML-sida.

För mig hör kreativitet och häxkraft ihop. Att skapa något, även om det är digitalt, är en form av magi, en besvärjelse, där man väver in kärlek och en uppriktig önskan om lycka och välgång i designen.

2 kommentarer:

  1. Härlig sida du har! Gillar din design/kreativitets-smak med doft av svunna magiska tider!

    SvaraRadera