torsdag 15 mars 2012

Älvor & Drakar Galore

Min Älv-ampa köpt på
Tradera.
Jag måste erkänna att jag bara älskar älvor och drakar. Och även om de är snudd på kitch så tycker jag de livar upp min shabby chic inredningsstil :)

Tyvärr så är det inte så lätt att hitta dem... inte i den prisklass som jag har råd med i alla fall. Jag brukar kolla på Tradera ibland och där hade jag tur och kom över en älv-lampa till ett riktigt bra pris. När jag fyllde år förra året fick  jag en drak-lampa av min syster - som är lika älv och draktokig som jag :)

Men nu, kära läsare, har jag hittat en webbutik som säljar massor med fantasyinredning till riktigt bra priser (priser som  jag har råd med!) :D

Jag har beställt en jättefin lite gotisk älva som sitter på en trädgren med vita blommor. Den ska hänga i mitt sovrummsfönster. Och där fanns många, många fler fina älvor... för att inte tala om drakar... att pynta hemmet  med.

Hur är det hemma hos er? Har ni "blivit" med drake eller älva? När man väl fått eller köpt sin första är det svårt att sluta. :)

Klicka här för att titta i butiken. De har massor med fina grejor bland annat kristallkulor och dödskallar i olika format och stilar. Jag har beställt en större dödskalle, ett kranium att ha brevid min samling av böcker om magi och ockultism. Det kostade bara 199 kr!




1 kommentar:

  1. Wow, vad fina saker...:) Jag har för tillfället endast en älvpryl i min nystartade webbutik, en aromalampa. Kika gärna in om det kan vara något www.mangardens.se Kommer mera så småningom.
    Månhäxan

    SvaraRadera