lördag 7 januari 2012

Mitt 2012

Efter ett par tuffa år ser jag fram mot en nystart. Jag har ägnat i princip hela mitt arbetsliv åt att hjälpa andra förverkliga sina drömmar och nu är det dags för mig att förverkliga min.

Jag ska starta eget!

Jag vet att jag kan. Jag tror på mitt koncept och det finns en marknad. Jag arbetar på planneringen och allt annat som ska till för att jag ska kunna ansöka om starta eget-bidrag. Men även om jag inte skulle få det så kommer jag att satsa på mitt företag. Det finns andra bidrag att söka. Någon nytta ska jag väl ha av min ADD-diagnos.

The Wisdome of Avalon Oracle Cards
I dag drog jag tre kort ut The Wisdom of Avalon Oracle Cards för 2012 och fick upp följande: The Sacred Journey Markers: Wealth, The Animal Guides of Avalon: The Dog och slutligen ännu en Animal Guide of Avalon: The Butterfly.

Så här tolkar jag dem: Resurserna jag behöver, både andliga och materiella finns. De kommer till mig om jag bara är lojal mot mig själv och mina drömmar. Jag ska hålla fast vid det jag tycker är fint och vackert och tro på min egen kreativitet. Och jag ska ödmjukt ta emot de gåvor som Gudinnan skänker.

Jag önskar er alla ett lyckligt och spännande 2012! Bättre sent än aldrig, eller hur? ;)

4 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar..:)
    Och jag ser verkligen fram emot att läsa ikapp här på din sida som är riktigt mysig...:)
    Önskar dig allt gott för 2012 och hoppas du kan förverkliga din önskan att starta eget.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vad kul...jag är också på gång att starta eget. Och ja bättre sent än aldrig :) säger detsamma.

    SvaraRadera
  3. Jag ska skicka ljus och energi till dig när jag mediterar för ditt egna företag! Hoppas verkligen det går bra :)

    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Stort tack, vackra Varghona! Många häxigt systerliga kramar till dig!

    SvaraRadera