måndag 23 januari 2012

Verkligheten tränger sig på...

Min stackars lilla blogg, vad jag har saknat dig! *puss, puss*

Jag har haft fullt upp med The Faery Court. Det är en sida som jag delar med min kära vän och andliga syster Alterra von Feures. Där skriver vi våra erotiska fantasyromaner tillsammans. Vi har just avslutat en lång berättelse om varulvar, vampyrer och älvor. Och så har jag gjort ett nytt tema till sidan. Igen :)

Det brukar bli ett nytt tema ungefär var tredje månad ungefär, ibland oftare. Jag kan inte bara ha ett tema och sedan vara nöjd med det. Nej, sidan måste ändras efter mitt humör, efter årstid. Och ibland för att jag helt enkelt gillar att göra headers och jobba med grafik. För mig är det en form av magi och förtrollning. Bohemisk magi...



När det gäller mitt företag så har jag en anteckningsbok full av skisser, idéer och drömmar. Det är bara starta-eget ansökan och ansökan om särskilt näringsstöd som ska till så att jag kan komma igång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar